Mange kunder har fått, eller vil få, beskjed om at de må legitimere seg på nytt i banken. Direktør for privatmarkedet Gunnar Thomassen forklarer deg hvorfor og hvordan.
Ida Svensen er straks fjorten år, og har jobbet for markedsavdelingen i banken under Operasjon Dagsverk. Vi benyttet anledningen til å lære mer om hvordan tenåringer tjener og bruker pengene sine, og hvilke digitale betalingstjenester de liker best.
De fleste av oss har opplevd at kortet blir borte. Ofte finner vi det igjen. I en jakkelomme, i bilen, eller i en sofasprekk. Når du har lett godt, og kortet fremdeles er borte, kan du enkelt sperre kortet, og bestille nytt selv.
Med så mange passord vi må huske, er det lett å glemme de vi ikke bruker ofte. Glemt BankID-passord er et gjentagende spørsmål våre kunder trenger hjelp til. Slik får du nytt passord.
Møt boliglånsteamet! Hvordan jobber vi i banken med å forbedre den digitale kundereisen? Bli kjent med arbeidsmetodikkene til en engasjert og dyktig tverrfaglig gjeng med hårete mål!
Den følelsen. Når du står der på flyplassen i et eksotisk land, svett og trøtt etter lang reise, og så kommer aldri kofferten din. At noen tør å ikke ha reiseforsikring forstår jeg ikke!